За полезната употреба на зрънчото

Това  е една игра, която Ваяна получи като подарък от приятели художници преди 2 години. Но, понеже аз не бързам да вадя всички игри веднага, а изчаквам да им дойде подходящия момент, някои се застояват доста. Тази специално си стоеше в детската стая и чакаше самите девойки да я открият. Т.е. по-скоро да й обърнат внимание. Нашите приятели, които й я подариха, ми казаха, че е голяма краста и е много забавна, но аз исках децата сами да посегнат към нея, а не аз да лепя, а те да ме гледат. :)
И ето че този ден дойде. И за пореден път децата ме смаяха с оригиналните си идеи.
Та....за другата употреба на зрънчото ще си говорим. Защото елементите на тази игра се сътоят от зеленчуково нишесте и хранителни оцветители. НО не се ядат. Естествено, децата не се доверяват на някакви си надписи по кутиите, така че е хубаво да бъдат наблюдавани и да бъдат възпирани, още докато облизват зеления зрънчо. Така ще се разминат само с оцветен език и кисела физиономия. Казвам го от опит. :)
Тези малки цилиндърчета могат да се нарязват с едно пластмасово ножче. Нашият комплект си имаше вътре такова, но може да се ползва и ножче за пластелин. Нашето се оказа доста остро, въпреки че е от пластмаса, така че Яя успя да си пореже едно пръстче.
След като се нарежат в желата форма, зрънчовците се залепват едно за друго, като се навлажняват на кърпичка като тези, с които бършем прах.
Макка реши да си направи принцеса. В последстиве смени концепцията и стана не много любезна дама, склонна към драматизъм
Яя реши да направи апликация по модел, предложен на кутията.
И после още една. :)
Докато Макка бавно и методично си изработваше куклата.
Куклата стана страхотна. А Марена ме смая с това колко уверено направи обемна фигура, без за секунда да подложи на съмнение уменията си. Много и се радвам и малко завиждам.:)
Разбира се, такава дама не можеше да остане без мъж.
А пък такава двойка няма как да си няма  и дете. :) Затова се появи хвърчащо-танцуващата девойка, която е доста лудичка и в момента кръжи над вратата на детската стая.
А пък Ваяна направи една страхотна апликация, която смятам да участва в тазгодишната коледна украса.
Изобщо играта се оказа много сполучлива, а получените фигурки и апликации - изненадващо здрави.




Коментари