Принцеси за рисуване, принцеси за четене



Много обичам красиво направени книги. Изобщо не се замислям дали да ги купя. Така беше и с тази книга на изд. ИнфоДар - "Принцеси от цял свят". Момичетата я прочетоха веднага, а когато започнаха да прерисуват картините от нея, ми доставиха истинско удоволствие. Защото ме върнаха години назад, когато аз самата бях малко момиче и с удоволствие прерисувах красивите илюстрации. Е, аз не бях особено добра, затова скоро открих техниката 'прекопиране на прозореца" и рисунките бяха по-скоро шаблони за оцветяване. :) За разлика от мен, Меа и Вая се справят много добре, така че с удоволствие ви представям техните опити.

Оригиналната илюстрация:
Меа, на 10г.:
Вая, на 6г.:
Меа, не знам кога е прерисувана тази илюстрация, но подозирам, че е било сравнително скоро :


Има и други, но в момента не мога да ги намеря. Явно са старателно скрити. :)
А книгата е разкошен подарък за рожден ден!

Коментари